Bemutatom az új Dieselt


Nálunk már csak így hívják a kutyákat. :)
Tegnap este csapódott egy kutyabarát ismerősömhöz és én jutottam eszükbe, hogy gondját viseljem/viseljük.
Bevallom, külcsín szempontjából nem az esetem, de annyira édes, és kedves, vidám, szófogadó kutya, hogy ha nem lesz meg a gazdája, itt maradhat nálunk. :)
Persze, az időzítés nem a legjobb, hiszen sok más problémánk van, amit meg kell oldani. De bízzunk a jövőben és a szerencsében. :)
Turbóval egyelőre utálják egymást, de készülünk az összeszoktatásra. Ma el szerettem volna vinni magammal kocsikázni Dieselt, de mászott előre hozzám, úgyhogy nem tudtam volna vezetni. Viszont farkcsóválva üdvözölt, amikor hazaértem. :)
Ha a kerítés előtt mászkálnak, ugat rendesen. Fogalmam sincs, milyen kutyákból van összerakva, de nagyon jó természete van.

Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése