Desszert savanyú mandarinból

Baromi savanyú mandrint sikerült vennem; versenyezhetett volna a citrommmal is. De nem szerettem volna kidobni, így hát kísérleteztem egy kicsit. Nagyon finom krémet tudtam készíteni belőle. Német túró az egyik alapanyag; erről azt kell tudni, hogy cseppet sem olyan darabos, mint a mi magyar túrónk, hanem olyan sima, mint egy krémsajt. 




A recept pedig: 
2 savanyú mandarin kicsavart leve
12.5 dkg, azaz fél doboz német túró (Speisequark)
ízlés szerint cukor (nekem annyira savanyú volt a mandarin, hogy egy evőkanállal tettem a túróhoz és egy evőkanállal a habhoz)
fél pohár, azaz 1 dl habtejszín

A mandarinok levét, a túrót és a cukrot simára keverjük.
A tejszínt habbá verjük, majd beleforgatjuk a túrós keverékbe.

Díszítésnek gyümölcszselét tettem a tetejére, alulra meg pár gerezd édes mandarint. 

Kis időre betettem a hűtőbe, hogy kissé megdermedjen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése