Kocsimosás Leonbergben

Amúgy eléggé álmos vagyok, mert tegnap este megnéztük a nénivel az Anna Karenina-t a tévében, és jó sokáig tartott.
De ez a kocsimosás vicces volt, jó lenne leírni úgy, hogy ti is élvezzétek.
Szóval, azt megértettem németül, hogy hol a Lidl, és hogy mögötte van a kocsimosó. Az önkiszolgálós változat.

Ugye, Magyarban van két gomb, legalábbis én eddig azt a típust használtam. Van a mosás és az öblítés. Ezzel szemben a németek vagy 8 opciót kínálnak fel a kis euródért cserébe, lásd az alább mellékelt képet. (Remélem, ott lesz. )
Hát nekem fogalmam nem volt, csak sejtettem, hogy ez valami príma dolog.
Megnyomtam az első gombot; kapta is a kocsim a habfürdőt.
Meglepi volt, hogy először alig volt víznyomás, a másodiknál viszont azt hittem, kirepül a kezemből a mosócső. Szóval, nem úgy, mint otthon, hogy minden nyomás egyforma...
Aztán kapott még a kocsim illatos vizet is, miután nekem húsvét utáni hangulatom lett, amikor is ezren locsolnak meg ezeregy illattal...
A végén megint ért egy meglepetés: akkor állítom le a programokat, amikor én jónak ítélem, és a gép a fennmaradó összeget visszaadja.
Itt most meg kell említenem a készpénz felvételt is: ha automatából veszek le pénzt, pl. 100 eurot, minden esetben kapok 50 eurost, tizest, huszast, ötöst... Nem kell szaladgálnom még apróbbra váltani.
Viszont egy pénzfelvétel kb. 1100 Ft-be kerül. Ezt úgy tudom "megúszni", ha lemegyek a Saturn (elektronikai) áruházba, nekik saját automatájuk van, és az ottani pénzfelvétel nem kerül semmibe. Viszont a Saturnban nem lehet kártyával fizetni. Legalábbis, olyannal nem, amit az ő gépük hitelkártyának érzékel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése