A holnapi nap

bizonyára nagy meglepetéseket tartogat a számunkra. Ma még csak találgatni lehet, hogy vajon miért láttam Pestről hazafelé tartva a szemközti sávban 3 nagy rendőrségi buszt, 2 nagy terepszínű óriásizét, rendőrségi rendszámmal és egy vízágyút? Ugyanis holnap tüntetések várhatók. Én még nem voltam egyen sem, mert 89-ben született a lányom, és már megvolt a kisfiam is, úgyhogy csak a rádióban hallgattam, ahogy beszélt pl. Orbán Viktor Nagy Imre újratemetésén. (Ha jól emlékszem, újratemetés volt, a Hősök terén.) Emlékszem, hogy elegük lett az "egyenlőknél is egyenlőbbek" társadalmi rendjéből, az igazságtalanságokból, demokráciát követelve. Tényleg, utána kéne nézni, hogy az milyen szerveződés volt? Társadalmi kritika? Mert ha igen, akkor nem értem, hogy miért kellett a Magyar Gárdát szétverni, az is egy kritika volt a kormányzat felé. Rosszat pedig nem csináltak. A gondok meg azóta sincsenek megoldva.
Nincsen megoldva az építőipari körbetartozás kérdése sem. Több olyan vállalkozót ismerek, aki itthon tönkre ment emiatt és hogy fel tudja nevelni a gyerekeit, külföldre ment dolgozni.
Olvastam, hogy az újabb megszorítások külföldön sem arattak sikert.
Az OTP állítólag (Drábik János a forrásom) csak 25%-ban magyar tulajdon, a többi pénz külföldre megy.
Az Opel gyár 550 milliárd forint EU-s támogatást kapott, ebből 800 munkahelyet teremtett. (Más kérdés, hogy többet fizetünk be az EU-nak, mint amennyit visszakapunk pályázatok útján és azt is utólag. És elesünk a vám bevételetől is.) Drábik János szerint az OTP elnökének 600 milliárd forint az éves jövedelme. Ebből vajon hány munkahelyet lehetne teremteni, és pl. meg lehetne oldani azt is, hogy a minimálbért ne adóztassák meg, mert azt sehol a világon nem adóztatják meg, csak nálunk. Állítólag. És mondjuk, nem ártana olyan pályázati feltételeket teremteni, hogy a kis vállakozások is igénybe vehessék, ne csak a nagyok.
Hát, kíváncsi vagyok, mi lesz holnap? Mit gondoltok?

2 megjegyzés:

Megjegyzés küldése