Angolóra kutyával

Nagyon barátságos kutya és nagyon kíváncsi is. Nem mindenki szereti, ha szagolgatja, úgyhogy mindig együtt megyünk az érkezőket fogadni, hogy  szükség esetén távol tudjuk tartani. Nagyon szeret a közelünkben lenni, és egyáltalán társaságban lenni. :) Be szokott feküdni a pad alá, és vidáman csóválja a farkát- amire viszont senki nem vidáman reagál, mert jó erőseket tud csapni vele. Tegnap azt csináltam, hogy leterítettem egy régi paplant a pad mellé és oda fektettem. Ha elmozdult volna, visszahívtam volna, hogy tudja meg, neki ott a helye, nem a pad alatt. De érdekes módon tegnap nem szándékozott a pad alá menni, csak másfelé, de más felé szabad. Illetve: ha a kert vége felé indul, vissza szoktam hívni, és vissza is szokott jönni, de egyébként a kerítést simán átugorná, ha nem hívnám vissza. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése