Női viccek :) 3

Egy pár vakációra utazott, egy tóhoz, amelynél lehetett horgászni.
A férfi szeretett pecázni hajnalban, a nő inkább olvasgatott.
Egy reggel a férfi hazatérve a hajnali pecázásból, ledőlt egy kicsit
szunyókálni.
A nő elhatározta, hogy ugyan a tavat nem ismerte, de kimegy kicsit
csónakázni.
Kis evezés után elkezdett olvasgatni.
Nemsokára megjelent a parti őrség képviselője, és így szólt:
-Jónapot, Asszonyom, mit csinál?
- Olvasgatok.
- A „Horgászni Tilos” területen jár!
- De nem horgászom, nem látja?
- Igen, de magánál van minden szükséges felszerelés. Követnie kell
engem, és meg fogom bírságolni!
- Ha azt teszi, akkor én viszont feljelentem szexuális erőszakért!
- De.. Én hozzá sem nyúltam magához egy újjal sem!
- Igen, de magánál van az ahhoz szükséges felszerelés…

Tanulság: Ne vitatkozz olyan nőkkel, akik tudnak olvasni…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése