Napi vicces

Minek után nincs kedvem leírni, hogy hogyan készítem a cukor nélküli, ámde bazsalikommal, rozmaringgal és oregánoval ízesített töltött paprikát.... amiben néha hajdinával  helyettesítem a darált húst... inkább átmásolom ezt a vicces irományt. :)
 
 
"Miért nem szabad férfi tanácsadókat alkalmazni női magazinokban.....

Kedves Jani!

Remélem, tudsz rajtam segíteni! Egy nap otthon hagytam a férjemet a
tévé előtt, és elmentem bevásárolni. Talán 2 kilométerre
járhattam a házunktól, amikor az autó motorja hirtelen leállt, és
nem tudtam újra beindítani. Visszamentem a férjemért, hogy
segítsen, és máig sem tudom felfogni a látványt, ami fogadott! A
férjem a szomszéd lányával hempergett az ágyban! Én 32 éves
vagyok, a férjem 34, a lány meg csak 19! A férjem beismerte, hogy
már fél éve találkozgatnak! Nem tudom, most mihez kezdjek, kérlek,
segíts!!!

-----

Kedves Magdi!

Annak, hogy ilyen rövid távolság megtétele után leáll az autó
motorja, több oka is lehet. Először ellenőrizd, nem dugult-e el az
üzemanyagtömlő. Ha tiszta, ellenőrizd az összes vezetéket ami a
motorhoz vezet. Szintén ellenőrizd az összes kábelt is, nincs-e
valamelyik elszakadva. Ha a probléma még mindig fennáll, nézd meg,
nem hibásodott-e meg az üzemanyag szivattyú és kap-e a motor
rendesen üzemanyagot. Remélem, hogy tudtam segíteni!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése